دانلود همه ی مرورگرها
نويسنده : artin تاريخ انتشار:پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:firefox,google chorome,opera,

دانلود همه ی مرورگرها

دانلود مرورگر گوگل کروم  نسخه32

Chrome را می توان یکی از پر طرفدار ترین مرورگر های امروزه دانست که در رقابت با Firefox سعی می کند امکانات بهتر و بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتواند کلیه کاربران را به خود اختصاص دهد . این مرورگر که توسط یکی از غول های اینترنتی و نرم افزاری دنیا یعنی گوگل منتشر شده است به شما این امکان را می دهد تا وبگردی لذت بخشی را در اینترنت تجربه کنید . محیطی ساده و به دور از پیچیدگی و در کنار آن امکانات بسیار عالی این تجربه را برای شما بیش از بیش لذت بخش می کنند . از امکانات مهم این نرم افزار می توان به Pop-UP Blocker اشاره کرد که امروزه با وجود پاپ آپ های مختلف در وبسایت ها به یکی از دوست داشتنی ترین امکانات برای کاربران تبدیل شده است . و البته امنیت و سرعت بارگذاری این مرورگر که یکی از مهمترین عوامل برای هر مرورگری است که این کروم تا به حال به بهترین شکل از پس این وظیفه بر آمده است . اگر به دنبال یک مرورگر ساده و در عین حال با امکانات می گردید ، لحظه ای در دانلود این مرورگر درنگ نکنید .

ویژگی های کلیدی نرم افزار Google Chrome :سرعت بالا در بارگذاری .امنیت بالا .قابلیت Pop-UP Blocker .قابلیت اضافه کردن پوسته های زیبا و مختلف .قابلیت Tabbed Browsing .جلوگیری از Spy-Ware ها .پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های طراحی وب

لینک دانلود حجم37mb:لینک مستقیم

دانلود مرورگر اپرا نسخه 18

یکی از مرورگر هاییست که می توان آن را در لیست مرورگر های محبوب قرار داد . امروزه مرورگر های بسیاری موجود هستند که از بهترین آن ها می توان به Firefox و Chrome اشاره کرد . اما اپرا نیز یکی دیگر از مرورگر هاییست که می توان آن را به عنوان مرورگر های قدرتمند قرار داد . قابلیت معروف توربوی این نرم افزار باعث شده تا کاربران زیادی به سمت این نرم افزار جذب شوند . در نسخه های اخیر با اضافه شدن امکانات خاص و کاربردی توانسته کاربران حرفه ای بسیاری را به سمت خود بکشاند و به طوری که حداقل به عنوان یک مرورگر کمکی می توان از این نرم افزار استفاده کرد . قابلیت هایی نظیر Quick Find و Speed Dail از امکاناتی هستند که هر کاربری می تواند از آن ها استفاده کند . همچنین این نرم افزار قابلیت دریافت فایل ها با فرمت های مختلف را تا سقف ۴ گیگابایت داراست .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera :پشتیبانی از جدیدترین زبان های برنامه نویسی تحت وب .قابلیت دانلود فایل تا سقف ۴ گیگابایت .قابلیت عدم باز شدن Pop-Up .استفاده بسیار کم از حافظه سیستم .قابلیت توربو .امکان جستوجوی مستقیم توسط بهترین جستوجو گر ها .قابلیت اضافه کردن پوسته های مختلف .ذخیره نام کاربردی و پسور های شما .امنیت بالا .پشتیبانی از RSS .پشتیبانی از قابلیت Tabbed browsing .و …

لینک دانلود  حجم32mb:لینک مستقیم

دانلود مرورگر فایر فاکس نسخه26

تقریبا می توان گفت که محال است کسی وقت زیادی برای وب گردی بگذارد ولی مرورگر محبوب و قدرت مند Mozilla Firefox را نشناسد . فایر فاکس یکی از مرورگر هاییست که می توان ان را به عنوان یکی از ۲ مرورگر برتر جهان شناخت . این مرورگر که توسط شرکت Mozilla تولید و به صورت رایگان ارائه می شود تمامی امکانات مورد نیاز برای یک وبگردی راحت را در اختیار شما قرار می دهد . یکی از ویژگی های بسیار مهم این مرورگر امنیت بسیار بالای آن است که می توان تضمین حفظ امنیت شما در فضای مجازی را بدهد . همچنین قابلیت اضافه شدن امکانات مجزا (Add-On) باعث شده تا این نرم افزار بیش از هر کدام از رقیب های خود محبوب شود . همچنین امکاناتی نظیر Pop-Up Blocker که شما را از شر این تبلیغات مزاحم و آزار دهنده نجات می دهد . همچنین این مرورگر از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا که طراحان وب از آن ها استفاده می کنند نیز پشتیبانی می کند و می توانید به راحتی برای هر نوع سایتی از این مرورگر استفاده کنید .

ویژگی های نرم افزار Mozilla Firefox :

بسیار سریع در بارگذاری صفحات .پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها .قابلیت اضافه کردن Add on .قابلیت Book Mark صفحات .قابلیت ذخیره اطلاعات .امکان پخش فایل های ویدئویی آنلاین .قابلیت pop up blocker .امنیت بالا .پشتیبانی از تمامی نسخه های HTML .پشتیبانی از تمامی نسخه های CSS .عدم استفاده زیاد از رم سیستم .قابلیت جلوگیری از نرم افزار های آلوده و خطرناک .و … .

لینک دانلود حجم 23mb:لینک مستقیم

 منبع:تاپ2دانلود

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات وب
نويسندگان